Re: [Linux-sohbet] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 09:34:00 EEST

ya bunun linuxe ne ilgisi var. ben artık bu lkdnin liste sistemini hiç
benimsemiyorum. bir gün linuxte karşılaştığım bir hatayı yazıyorum mesajın
yeri bu liste değil deniyor. diğer gün listede mangal keyifleri anlatılıyor.
başka gün bakıyorum. linux derneği devlet işlerine el atıyor. insanlar linux
desteği beklerken lkd bu yönde hiç çalışma yapmıyor. siz madem kendinize
Türkiyedeki en büyük linux camiasıyız diyor iseniz neden linux le
ilgilenilmiyor. şuan listede mesaj yazan en az linuxu bilen bir kişiyim. ama
bir çok destek isteyen bana geliyor. lkd nerede soruyorum. ben bir şeyle
uğraştığımda en büyük desteği bana derneği vakfı vb. organizasyonların
vermesi gerekir. lkd bu konuda ne yapıyor. siz daha bir merkez açmıyorsunuz
destek isterlerdiye. oturun linux için bir şeyler yapın.

On 7/30/05, Umut Demirhan <linuxlist@gmail.com> wrote:

> Metni dikkatli okudunuz mu?
> "TELEKOM OZELLEŞMESİN" denilmiyor tek bir satirinda bile...
> Aksine, özelleşsin, hatta öyle özelleşsin ki herkes bundan pay alsın,
> tek özel kuruluşun insiyatifinde olmasın deniliyor...
> Bugün Telekom verimsiz istihdama rağmen özel sektöre elindeki
> yasa ve altyapı avantajı nedeniyle kan kusturuyor. Yarın özel
> sektörde daha acımasız piyasa taktiklerini kullanan bir firma
> bu avantajı ele geçirirse seyreyleyin halimizi...

Manager of LB Computer Group
LB Computer Group bilisim hizmetleri maaroni.net <http://maaroni.net>
www.maaroni.net <http://www.maaroni.net>
destek@maaroni.net