Re: [Linux-sohbet] linksys adsl garip problem

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Tue 12 Jul 2005 - 01:15:20 EEST

 Selamlar
Cum, 2005-07-08 tarihinde 17:34 +0300 saatinde, gokmen goksel yazdı:
> [...]
> istegime cevap gelmiyor. Ama modeme ping atabiliyorum. Daha once bu
> sorunu modeme reset atarak cozuyordum ve gayet sıkıcı bir durum idi .
> Gecenlerde yine ayni problemi yasayinca firefox'tan modeme baglandim,
> yonetici arabiriminden status'e gectim, o an internet geldi! Bunu birkaç
> kere daha denedim, yani internet gidiyor bende status'e giriyorum geri
> geliyor. İsin garip yani sadece Linux'larda oluyor. Yani aslinda
> internet hic gitmiyor, baglanti hic kesilmiyor (modem isiklari da oyle
> diyor) ama Linux'lar (ki bunlar benim makineler ;) ) modem ayarlari

 Pencerelerde de gitmediginden kesinlikle emin misiniz? Sorun gercekten
GNU/Linux'larda ise cozume ulasmak icin daha fazla bilgiye ihtiyac var
(/etc/resolv.conf'un icerigi, _cekirdek derlemelerinde_ yapilanlar, vs
vs)

> Nedendir ?

 Aslinda sorunla pek ilgisi olmayabilir ama malum havalar
isindi.Elektronik aletlerin bu tur tutarsizliklarina sasirmamak lazim.

> p.s. kafa cok dolu anlatamadim tam olarak ama :p

 Ben de pek bir cozum getiremedim ama ...