[Linux-sohbet] linksys adsl garip problem

From: gokmen goksel (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Fri 08 Jul 2005 - 17:34:57 EEST

Selamlar,

LinkSYS ADSL modemim var, 2 dizustu ve evdeki bir masaustu modeme
kablosuz baglaniyorlar. Bir masaustude kablo ile bagli. Sadece kablosuz
baglanan masaustu bindowz digerleri debian.

Problem çok garip; Ara sira internet tamamen ucuyor. Herhangi bi
istegime cevap gelmiyor. Ama modeme ping atabiliyorum. Daha once bu
sorunu modeme reset atarak cozuyordum ve gayet sıkıcı bir durum idi .
Gecenlerde yine ayni problemi yasayinca firefox'tan modeme baglandim,
yonetici arabiriminden status'e gectim, o an internet geldi! Bunu birkaç
kere daha denedim, yani internet gidiyor bende status'e giriyorum geri
geliyor. İsin garip yani sadece Linux'larda oluyor. Yani aslinda
internet hic gitmiyor, baglanti hic kesilmiyor (modem isiklari da oyle
diyor) ama Linux'lar (ki bunlar benim makineler ;) ) modem ayarlari
sayfasini acincaya kadar giremiyor.

Nedendir ?

p.s. kafa cok dolu anlatamadim tam olarak ama :p

--
gokmen goksel