[Linux-sohbet] Re: [Linux-ik] linux iş imkanları hakkında

From: Mustafa Özbakır (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Fri 08 Jul 2005 - 18:08:10 EEST

öncelikle sunu belirteyim sohbete tasımak amacıyla boyle bir bilgi gectim.

Sistem yöneticiliği ni bir daha sorgulamak yapılandırmak ve ulke sartlarına
uygulamak icin sistem yoneticiligi nedir olayını bi tartıssak iyi olacak
sanırım zamanı geldi.
bilenlerimizle bilmeyenlerimizle.Bir akıl bir fikir iki akıl 2 fikir degil
cok fikir demektir.

Ben ne yapıyorum;
Oracle veritabanında discovery kullanarak rapor olusturuyorum.
Freebsd firewall um var proxy ve erişim kontrolu ve guvenligini sağlamaya
çalışıyorum.
Win2k3 server ve active directory yonetiyorum.
Network un fiziksel baglanabilirliğini ve performansını sağlıyorum.
Kullanıcı pc lerinin fiziksel bakımı ve windows xp bakımını yapıyorum.
Butun sistemler uzerine (network firewall server os vesaire) ar-ge mi
yapıyorum.

Ve bunlara ek olarak programcı olmaya calısıyorum ki mumkunse C++ olacak
(postrage sql veya mysql destekli hos olacak). Ve daha neler yapabilirim
kısmına bakıyorum.

Ben sistem yöneticisimiyim? Neyim kimim?

Sistem Yöneticiliği nedir?