Re: [Linux-sohbet] elektronikçiler için dağıtım

From: OguzY (comp.ogz@gmail.com)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 11:45:06 EET

Şu adreste linux dağıtımları ile ilgili erişim adresleri var:
http://distrowatch.com/. Dağıtımı seçip bilgilerine bakabilirsin.

Bir de şu adreste de isolar: http://distro.ibiblio.org/pub/linux/distributions/

Boreas Linux dağıtımını bu iki adreste göremedim. Şuraya da baktım ama
orada da yoktu: http://www.linux.org/dist/list.html

Live Cd üzerinden çalışan bir dağıtımmış.

03.01.2006 tarihinde b dinler <bdinlerlinux@gmail.com> yazmış:

Oğuz Yarımtepe
Çanakkale 18 Mart Üniversitesi
Bilgisayar Mühendisliği