Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Barış Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 20:41:32 EET

Selamlar,

Cumartesi 29 Ocak 2005 21:42 tarihinde, Murat Koç şunları yazmıştı:
> Serdar Uludağ ekibinin çeşitli üyelerine hayali ve ne olduğunu anlamadığım
> birşey için geyik maksadı ile teşekkür etmiş. Biz de sazanlık yapmışız
> atlamışız bu ne diye? Yoksa Uludağ ekibi ultrasüper birşey daha mı
> geliÅŸtirdi diye sevinmiÅŸiz.
>
> Meğerse Uludağ ekibi bizlerle dalga geçiyormuş. Uludağ ekibini bizleri çok
> güzel sazan yerine koyduğu için tebrik ediyorum.

Murat, alınacak birşey yok. Şu anda açıklanmamış, fakat kısa bir süre sonra
(tam olarak 5 gün sonra) açıklayacağımız bir isim yalnızca. Meren (diğer
Murat; ne çok Murat var :)), gayet espirili bir dil ile cevap vermiş duyuru
yapıldığında çekincelerin de ortadan kalkar eminim.

Bu arada, Uludağ ekibinin geliştirdiğini düşündüğün bir ürüne, sorgusuz
"ultrasüper" etiketi yapıştırman bizim için sevindirici. Umarım herkesin
beklentilerini karşılayabilecek ürünleri tüm camia olarak geliştirebiliriz.

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin