Re: [Linux-sohbet] Yumurta ve pastalar hazır mı? Bir de çürük domates tabii

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 19:16:35 EET

> Merhaba,

Selam,

> Öncelikle, sabaha karşı bir ileti yazmak için bilgisayar başına
> oturduğunuz için sizi kutlamak istiyorum efendim. Gerçi 06:45'e 1(bir)
> saat kala yazmışsınız ama neyse :-)

Uyuyamadım kınama isteği içimi kemirdi ve 06:45 den önce kesinlikle uyumam
lazımdı yoksa uyuyamazdım bir daha biliyorsun.

> Teessüf ederim. Ben zatialilerini beslemek istemiştim. Ellerimle pasta
> yapıp ikram edecektim.

Çok özür dilerim ben o pastaları uzaktan kendisine ileteceğiniz şeklinde veya
gerekli malzemeleri (yumurta, un, şeker, domates?) uzaktan kendisinin
suratına iletip orada şekle şemale ereceğini umacağınızı düşünmüştüm.

> SLES mi satsaydım? ;)

Lütfen :)

> Aksine, kutlamanız gerekir beni.

> FANTA Murat, FANTA :-)