Re: [Linux-sohbet] Yumurta ve pastalar hazır mı? Bir de çürük domates tabii

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 18:58:47 EET

> Merhaba,

Selam,

> 20 gün. Fedora için süper bir başarı. Omuzlara alın beni :-)
>
> ahah
> FANTA

Vay be 20 gün ha ben ancak reboot etmeden bir sistemi en fazla 12 saat
kullanabiliyorum. Sonra illa ki reboot etmem gerekiyor bir nedenle. Kernel
değişikliği, donanım vs değişikliği veya komple makina değişimi gibi. Bu
yüzden Fedora için 20 gün kullanmak nasıl birşey bilemiyorum. Ama madem
durumunuz budur sizi kutluyorum efendim ve Ankaraya geldiÄŸim zaman bunu Cafe
Cocktail de 75dk iç Allah iç FANTA ile kutlama önerinizi kabul ediyorum.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri