RE: [Linux-sohbet] Yumurta ve pastalar hazır mı? Bir de çürük domates tabii

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 17:17:18 EET

xxxx yaz yyyy e gonder zzzz cep telefonuna gelsin furyasindan hic
hoslanmiyorum. Isim gucum yok operatoru zengin edecegim?

Bill Amcaya benden bir soru, gelecegin yazilim gelistirme teknolojisi olarak
lanse ettiginiz .NET in lisans sozlesmesine ne amacla "ben istedigim zaman
.net ile yaptigin herseyi bilgisayarindan silmek zorundasin" gibi bir madde
koyma ihtiyaci hissettiniz?

Bu soruya verilecek kotu yanitlardan birini EMEA MVP lerinden birinden
aldim. "Gunun birinde teroristler .NET kullanirsa, onlardan bunu
isteyecegiz" Hee, yani adam terorist, dunyayi tanimiyor, yasa masa umrunda
degil, ama senin lisans sozlesmene gelince eyvallah abi ben sileyim hemen
diyecek :) Bir ikincisi, rakibiniz Gunes Bitkadarsistemler bu durumda yasal
olarak savunmasiz mi yoksa onlar bunun farkli bir yolunu mu bulmus? Tabi ki
ikincisi, diyorlar ki bununla istediginiz seyi yapabilirsiniz ama yaptiginiz
seyler Gunes Bitkadarsistemler i baglamaz. Simdi ben bir proje yapacagim,
milyonlarca dolar yatirim yapacagim, sonra sen diyeceksin sil hemen benim
teknolojimi bilgisayarindan, ben de eyvallah abi deyip milyonlarimi cope
atacagim. Oldu canim baska bir istegin?

Daha bir cok soru sorulabilir elbet.

Kolay gelsin.

Ali AYEN