Re: [Linux-sohbet] Yumurta vepastalar hazır mı? Bir de çürük domatestabii

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 17:01:08 EET

Abicim demekki az çalışıyoruz ,

listede çok aktif bi user olmasamda herkesin elinden geleni yaptıgını
görüyorum ve açıkçası ne kadar geyik mail ( ki hiç denk gelemedim ) gelirse
gelsin okumaktan büyük zevk alıyorum hoş daha linux kullanmak konusunda 5 10
girişimimde başarılı olamasamda web tasarımcı olarak alıştık dreamweaver ve
photoshop kolaylıklarına dolayısı ile kurtulamıyoz windows dan

ama yine de bi tarafım linux da linux diyor o nedenle gecen lokalde bi
makinaya rh9 kurdum birde sunucum var allaha şükür oda linux onlarla işte
bişiler öğrenmeye çalışıyom

bu arada bu postacı webmail i daha kullanışlı olması konusunda benimle
hemfikir olan arkadaşlar varmı yani template ler felan gibi yeni eklentileri
olsa güzel olur böyle bişeyler yapmak geçti aklımda boş bi vakit bulursam
ben kendi çapımda bişeyler yapacagım illaki ama isterim ki birlik olup
ustadlarımızın yaptıgını alıp sadece kullanmak yerine kendimizden bişeyler
ekleyip çok daha kullanışlı bi hale getirelim .

açıkçası postacı çok güzel hazırlanmış bi webmail ama sizde hak verirsiniz
biraz grafik felan yapılsa daha bi şirin görüntüsü olsa herkes kullanır bunu
:) neyse ölyle geldi işte aklıma