Re: [Linux-sohbet] Yumurta ve pastalar hazır mı? Bir de çürük domates tabii

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 05:42:00 EET

> Merhaba,

Selam,

> Ankara'da pazar günü "1. Bill Gates'e Pasta, Çürük Domates ve Pasta Atma
> Etkinliği" var... Daha doğrusu var olsa ne kadar güzel olur di mi?
>
> Katılmak isteyen elime mum dikebilir.

Sayın Gündüz sizi insanları Linux'a geçirmek için elinden geleni yapan ve
bizlerin bu konuda para kazanmasını sağlayan değerli şahsiyet için
düşündüğünüz son derece kaba etkinlik için kınamak istiyorum efendim.

Ayrıca müşterilerinize RHES sattığınız için de ayrıca kınamak istiyorum.
Ayrıca Fedora kullandığınız için de bir kez daha kınamak istiyorum.

Saygılarımla,

Not: Neden RHES kullanılmamalı diye bir seminer vermek istiyorum o kadar sebep
var yani seminer yapacak kadar :)

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri