Re: [Linux-sohbet] Setup Guides for ecommerce server

From: Tonguc Yumruk (tongucyumruk@interaktif.gen.tr)
Date: Wed 19 Jan 2005 - 21:16:47 EET

Sunucular icin linux-ha faydali bir cozum olsa da gordugum kadariyla
Firewall failover dusunuyorsaniz bu konuda OpenBSD daha basarili. Cok
kritik sistemlerde birden fazla firewall makina kullanip biri patlarsa
gorevi digerlerinin devralmasini saglamaniz ve bunu yaparken state
tablolarini vs... kaybetmemeniz mumkun. Anahtar kelimeler:

pf
carp
pfsync

Wed, Jan 19, 2005 at 12:07:57PM +0200 Tarihinde huseyin@btegitim.com Demişki :
> Merhaba
> Ben linux'te failover probleminin ustunden nasil kalkarim bilemiyorum. Bu konuda
> onerebileceginiz kaynaklar, cozumler varmi?
>
> Saygilarimla
>
> Huseyin A. Ozbey

Sevgi Saygı GNU/Linux
BOFH excuse #382:

Someone was smoking in the computer room and set off the halon systems.