[Linux-sohbet] RPM bagimlilik

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 11 Jan 2005 - 11:14:32 EET

Merhaba,

Ben ihtiyacim olan RPM paketleri is yerindeki Win98 makineden indiriyor,
daha sonra memory stick ile
eve goturup kuruyorum. Cogunlukla kullandigim dagitima uygun olan paketleri
( www.pbone.net <http://www.pbone.net/> (bilgi olsun istedim )) secip
indiriyorum. Ancak bazen cok ozel programlar cok ozel
bagintilar isteyebiliyor. Ancak bunu tahmin etmek cok zor, ancak programi
kurarken belli oluyor.
Bunu bir nebze onleyebilmek amaciyla windowz icin RPM Browser adinda bir
program kurdum bu program ile RPM paket iceriklerini win ortamina acip paket
basliklarini okuyabiliyorum.
Asil soru Bir RPM paketinin bagimli oldugu paketler baslik bilgisinde
yazilimidir (boyle bir bilgi goremedim)?
Degilse bu bilgiye nasil ulasabilirim.?

Biraz uzun mu oldu ne ?

iyi çalışmalar
Kerem