[Linux-sohbet] linux.org.tr ne oldu

From: yavuz (yavuz@kodlama.net)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 01:18:07 EET

Herkese merhaba
Az önce yatakta uyumaya çalışırken aklıma gelen şey yüzünden
uyuyamadım
Türkiyenin linux sitesi (bence öyle) linux.org.tr adresi bu aralar değişim
içinde ama çok karmaşık bir hal aldı

1.Önceden linux.org.tr adresi yeşil tonları ile güzel bir siteydi şu an ise
yani çok iç açıcı bir hali olduğu söylenemez.Tabi bu kişisel bir görüş

2.Peki tamam dış görünüş o kadar önemli değil desek çalışma yapılıyor ama
olmazki sitede bir sürü link çalışmıyor ve bu uzun zamandır devam ediyor.

3.Ya internet sitesinin üst bölümündeki 18 aralıktaki parti duyurusu(bende
gittim) halen orda.Tamam güzeldi ancak o duyuru neden halen orda acaba
insanların o duyuruyu görünce "tuh kaçırdık partiyi iyi mi?" demesini
isteniyor acaba?

4.Linklerden bahsetmişken seminer linkine tıklayınca başka
seminer.linux.org.tr adresine girince başka tarihler çıkıyor.Acaba insanlar
bu seminerlere nasıl gidecek?

5.Hadi onuda geçtik ya seminer.linux.org.tr adresindeki openbsd
 semineri tarihi nedir öyle aynen şöyle yazıyor;

Konuşmacı : Huzeyfe Önal