Re: [Linux-sohbet] FireFox Türkçe

From: Rıdvan CAN (ridvan_can@yahoo.com)
Date: Sun 09 Jan 2005 - 16:57:56 EET

Selamlar;

--- Alper KANAT <tunix@raptiye.org> wrote:

> Merhaba,
>
> Debian'ı kullanmaya başlamamla birlikte normalde
> bazı programları kendi
> yollarıyla kullanırken, şimdi Debian yollarıyla
> kurup kullanmaya
> başladım onları da... Firefox da bunlardan biri..
> Türkçe ekini de çekip
> kurdum bakalım nasıl olacak diye.. (Thunderbird'ün
> Türkçe'si yok

Thunderbird'un Turkce'si aslinda var ama DEB paketi
olmayabilir. indirmek icin www.mozilla.org.tr adresine
bakabilirsiniz.

> [...]

> 1) CTRL-B tuşlarına basıldığında normalde sol
> tarafta yerimi
> penceresinin açılması gerekiyor. Ancak Türkçe
> sürümde bu tuş
> kombinasyonu yerine CTRL-Y öneriliyor. CTRL-Y
> tuşları Downloads
> penceresini açıyor oysa ki... Her seferinde elle tek
> tek tıklayarak
> açmak zorunda kalıyorum pencereyi.. Düzeltilirse
> sevinirim.
>
> 2) Başlıkta örneğin NTVMSNBC - Mozilla Firefox
> yazıyor. Buradaki Mozilla
> Firefox yazısı - işaretiyle bitişik olarak yazılmış.

Bunlari www.mozilla.org.tr'deki forum kismina
yazsaydiniz daha cabuk goruldu sanirim. Buraya ekibin
hepsi uyemi bilmiyorum ama mesajinizi ekibe
yonlendiriyorum.

> Gözüme çarpan bu 2 şey dışında oldukça iyi bir
> çeviri olmuş. Çeviri
> ekibini tebrik ederim. Çalışmalarınızda başarılar
> dilerim..

Katkisi olan herkes icin ben ekip adina tesekkur
ederim.

kolay gelsin