[Linux-sohbet] FireFox Türkçe

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 09 Jan 2005 - 13:23:20 EET

Merhaba,

Debian'ı kullanmaya başlamamla birlikte normalde bazı programları kendi
yollarıyla kullanırken, şimdi Debian yollarıyla kurup kullanmaya
başladım onları da... Firefox da bunlardan biri.. Türkçe ekini de çekip
kurdum bakalım nasıl olacak diye.. (Thunderbird'ün Türkçe'si yok
gözüküyor ?) Karşılaştığım biri büyük, diğeri küçük 2 sorun var,
düzeltilirse çok sevinirim:

1) CTRL-B tuşlarına basıldığında normalde sol tarafta yerimi
penceresinin açılması gerekiyor. Ancak Türkçe sürümde bu tuş
kombinasyonu yerine CTRL-Y öneriliyor. CTRL-Y tuşları Downloads
penceresini açıyor oysa ki... Her seferinde elle tek tek tıklayarak
açmak zorunda kalıyorum pencereyi.. Düzeltilirse sevinirim.

2) Başlıkta örneğin NTVMSNBC - Mozilla Firefox yazıyor. Buradaki Mozilla
Firefox yazısı - işaretiyle bitişik olarak yazılmış. Ayrılmalarında
fayda var :)

Gözüme çarpan bu 2 şey dışında oldukça iyi bir çeviri olmuş. Çeviri
ekibini tebrik ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org