[Linux-sohbet] Big Brother

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Sun 09 Jan 2005 - 03:46:33 EET

gmail servisiyle 1gblik alan veren google'un bunu
mailin içerigine alacagı reklam üzerinden
sağlayacagı ve bunun
ahlaksızlığı üzerine
konuşulduğunu hatırlıyorum.

Ben yaklaşık 10 dakika öncesine kadar "abi
google bulamıyorsa yoktur" diyordum. 10 dakika
önce google'da google arattırdım ve
karşıma google-watch.org iki link
vermiş 1.si google'dan
http://images.google.com/images?safe=off&q=abu+ghraib+torture
2.si yahoodan
http://search.yahoo.com/search/images?p=abu+ghraib+torture
google'n normal aramasında da sonuçlar aynı
"DEĞİŞTİRİLMİŞ"!

Aslında bu beklenirdi. Sen toptan internet
camiası olarak git tüm aramalarını
google'dan yap, kendi elinle tekel yap sonrada efendim
neymiş sonucları
değiştiriyorlarmış, privacyi hiçe
sayıyorlarmış! Çok kızdım
kendime çok!
http://www.googlism.com/index.htm?ism=erkin&type=1

Neden konu kısmına big brother koydum, bizi
en ince detayımıza kadar gözetleyen,
cacheleyen, "raporlayan" olduğu için.