Re: [Linux-sohbet] cicegi burnunda, cillop gibi bir penguen

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 15:57:58 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 23 February 2005 15:53, Engin Cakici wrote:
> [...]
> gerekirse- "cagi yakalamak" dürtüsüyle öyle sarsildim ki, kendimi bildim
> bileli kullandigim/mahkumu oldugum windowsumun o $atafatli explorerinin
> sayfalarinda linux forumlarini okurken buldum kendimi!
> GNU nun bile ne demek oldugunu bilmeyen ben, kendimi tas devrinde hala
> tekerlek icat ediyor (daha dogrusu icat edilmis olan tekerlegi kullaniyor)
> gibi hissettim. Bu derecedeki cahil cühelaligimin bu camiada uyandiracagi
> tepkiyi tam olarak kestiremiyorum ama istedigim tek sey var, o da linux u
> ögrenmek ve bu konuda yönlendirilmek; su an burada sizlaniyor olmamin tek

 :)

 HoÅŸ geldiniz..

> Maili nasil sonlandiracagimi bilemiyorum, cünkü kendimi, agzi hayretler
> icinde acik, alayci gözlerle beni izleyen binlerce kisinin önünde bir
> kürsüde geveliyor/konusmaya calisiyor gibi hissediyorum. Umarim izleyici
> kitlesi konusunda yaniliyorumdur.

 Bu konuda yanıldığınızı söyleyebilirim :) BaÅŸlangıç olarak [1] adresindeki
yazıyı tavsiye edebilirim size; kavramlar ve etkileri ile ilgili daha net bir
fikir sahibi olmak istersiniz diye.

 Selamlar.

--

[1] http://www.linux.org.tr/?Pg=LinuxNedir

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -