[Linux-sohbet] cicegi burnunda, cillop gibi bir penguen

From: Engin Cakici (e_cakici@hotmail.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 15:53:24 EET

Herkese slmlar,

Nereden esti bilinmez: dün, siddetli ve ani bir degisiklik ve -samimi olmak
gerekirse- "cagi yakalamak" dürtüsüyle öyle sarsildim ki, kendimi bildim
bileli kullandigim/mahkumu oldugum windowsumun o $atafatli explorerinin
sayfalarinda linux forumlarini okurken buldum kendimi!
GNU nun bile ne demek oldugunu bilmeyen ben, kendimi tas devrinde hala
tekerlek icat ediyor (daha dogrusu icat edilmis olan tekerlegi kullaniyor)
gibi hissettim. Bu derecedeki cahil cühelaligimin bu camiada uyandiracagi
tepkiyi tam olarak kestiremiyorum ama istedigim tek sey var, o da linux u
ögrenmek ve bu konuda yönlendirilmek; su an burada sizlaniyor olmamin tek
sebebi de bu.
Maili nasil sonlandiracagimi bilemiyorum, cünkü kendimi, agzi hayretler
icinde acik, alayci gözlerle beni izleyen binlerce kisinin önünde bir
kürsüde geveliyor/konusmaya calisiyor gibi hissediyorum. Umarim izleyici
kitlesi konusunda yaniliyorumdur.

iyi calismalar,

Engin CAKICI