Re: [Linux-sohbet] Re: Acik-kaynak Kod Platformu hk

From: Ozan Eren Bilgen (oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 09:28:09 EET

On Sun, 2005-02-20 at 17:31, Mustafa Akgul wrote:
> Sayın Bilgen'in pek acık olarak dile getirmekten
> kacındıgı bir rahatsizligi var. Ne oldugunu tahmin
> edemiyorum. LKD'ye iliskin bir sorun ise, onu dernek listesinde
> gundeme getirmesini beklerim.

Evet bir rahatsızlığım vardı, o da kendimizi ve başkalarını kandırmaya
çalışarak gülünç duruma düşmemiz. Ve bunu da gizlemedim, sizlerle
paylaşmayı denedim. Herneyse, sanırım artık bahsettiğim hassasiyeti
paylaşıyoruz ki siteye:

        "Listedeki üniversite ve kurum adları listeyi gruplayabilmek
         için yazılmıştır. Bu durum üniversitelerin veya kurumların
         resmi desteği anlamını taşımaz."

diye eklemişsiniz, teşekkür ederiz. Fazla dürüst olduğumu
düşünebilirsiniz, ama erdem "Sayın Bilgen"'in şahsi meselesi değil...

-- OE.