Re: [Linux-sohbet] Acik Kaynak Kod Bildirgesi Yayinlandi!

From: Furkan Duman (coderlord@yahoo.com)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 08:37:16 EET

Açık kaynak kod ile özgür yazılım kavramları
harmanlanmak istenmiş, ancak pek başarılı bulmadım.
Söylendiği gibi bu kavramlara yabancı olanlar için bir
karışıklık söz konusu olabilir. Fikirsek olarak açık
kaynak kod ve özgür yazılım aynı şey değildir.
Bildirgenin daha kapsamlı ve detaylı olmasını
beklerdim. En azından ilke ve felsefesinin anlatıldığı
linkler verilebilir.

=====
Furkan Duman
Software Developer