Re: [Linux-sohbet] [ Konu Dışı ] Selamlar L ütfen dikkat

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 23:37:04 EET

Sayin Devrim Gunduz liste kullanimi konusunda gereken cevabi
verecektir ama size bir tavsiyem olacak acizane:

http://www.yahoo.com/groups

adresine gidin ve orada Turkce olarak isaretlenmis gruplara uye
olun. Daha sonra bu iletinizi oralara gonderin. Daha cok insana
ulasabilirsiniz. Yani benim fikrime gore MAZERETINIZ pek
GECERLI DEGIL....

Bu listedekilerin bu konuyla ilgili ileti almak istemediklerine eminim.
En azindan ben istemiyorum...