[Linux-sohbet] [ Konu Dışı ] Selamlar Lütfen dikkat

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 19:45:27 EET

Selam Arkadaşlar ;

açıkcası yapacak bişi bulamadım çok alakasız ama bu "rimi rimi ley" olayını duyura bilecegimiz oylaya bilecegimiz bi platform yok mu abi gıcık oldum bildigim en büyük ve tek grup bu ben bu şarkıya tepkimi dile getirmek istiyom ufff harbi sinir bozucu ya bilen gören duyan varsa bi yardım yada bi platform abiler ne olur yaaa insanlar bişeyler yapmaya kalkışıyo herkes büyük fedakarlıklar yapıyo başbakanımız ülke ülke gezip türkiyenin diğer ülke insanlarının gözünder saygın bi yere getiriyo yada getirmeye calışılıyo eurovisyon gibi bi organizasyona "rimi rimi ley" (sözler güzel veya değil çok kulak tırmalayıcı bi ses) gibi bir şarkıyla katılıyos

ordan biri çıksada "Hadi ordan len rimi rimi " ( C.Y ) gibi bi tabir kullansa bunun önüne ordaki jüri mi geçecek bir kez daha tüm efor şu bu ülke için seve seve gibi sloganlardan sonra açıkçası hazmedemiyorum bu ülke için böyle bişeyi abi kanıma dokundu .

Tek bildigim topluluk siz sinin zamanında türkiye interneti için bi mücadele verildi bu kanalla ve bişeylerin önüne geçilmeye çalışıldı bi ihtimal böyle bişey içinde bi platform oluşturulur diye düşündüm.

Okurken Canı sıkılanlardan . ve sinirlerini bozdugum arkadaşlardan özür dilerim

OOOOFFFF ya OOOOOOFFFFFFF
bu ülke için var ya işte öyle

Sevgi Saygı