Re: [Linux-sohbet] ReactOS nedir ?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 17:46:56 EET

Insanlar istediklerini yapabilirler... Mesela bana da
Championship Manager tarzi oyunlar gayet fuzuli
ve uretimi bile zaman kaybi olarak geliyor ama epey tutuyor :)

Sitelerinde kimseyi kotuleyici bir tutum yok. Gayet net.
Windows95 doneminde baslamislar, olmamis NT taklidi
yapalim demisler, o da olmamis hala uretmeye calisiyorlar.

Ister kullanir ister kullanmazsiniz :) Ama proje GPL...
Maksadi ya da turevi ne olursa olsun neticede acik kaynak
bir proje ve sadece Windows'ta calisan ve parasini verdiginiz
ama onun yuzunden windows kullandiginiz bilgisayarlariniza
bu acik kaynakli yeni isletim sistemini kurup deneyebilirsiniz :)

Oyle iste, bence yani.

Saygilar.