[Linux-sohbet] ReactOS nedir ?

From: Deran Delice (deran.web@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 17:29:41 EET

Merhaba Arkadaşlar ,
nette gezinirken ReactOS diye bir şey gördüm.Önce bir linux sürümü
herhalde diyerek ekran görüntülerine baktım ama windows'la pek fark
göremedim
http://reactos.com/en/content/view/full/624
http://reactos.com/en/content/view/full/627
http://reactos.com/en/content/view/full/625
biraz daha inceleyince wine yöneticilerininde proje içinde olduğunu gördüm.
Eğer bu bir linux sürümüyse ben bu olaya anlam veremedim yani neden
windows'a benzetmeye çalıştıklarına yani bu adamlar bu projeyi
yaptıklarında windows'un açık kaynaklısını mı yaptıklarını sanıyorlar
?

Biraz fazla sinirlenmiş olabilirim.Proje hakkında bilgi verebilirmisiniz?

--
Deran Delice,
www.linuxcular.org