Re: [Linux-sohbet] FW: IT UNIX ADMINISTRATOR ( Ref : UA )

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 17:16:27 EET

Bu iletinin linux-ik listesine ait olmasinin yani sira:

aranan sartlarda "advance knowledge in MS Office" gibi
bir cumle var :)

Yani siz HP-UX, Sun Solaris ve bilumu cluster mluster bileceksiniz
ama gelin gorun ki msoffice uzmani da olacaksiniz.

Her yigidin yogurt yemesi farklidir ama yediginin yogurt olmasi gerek :P
Ne tezat :)

Saygilar.