Re: [Linux-sohbet] Linux - Ceviz Kabugu / Flash.TV

From: Kenan Dogan (kndogan@yahoo.com)
Date: Sun 13 Feb 2005 - 15:36:22 EET

From: Ozer Tayiz
> Ancak bir tek noktaya katılmıyorum, o da komplo teorilerinin, ulusal
> güvenliğin konuşulduğu bir yerde Linux'un ilgisiz olduğu.

Oncelikle goruslerinizi paylastiginiz icin tesekkurler.

Ben "ilgisiz <gibi> gorunen TV programlari" ifadesini kullanmistim ve
bu ifadeyi bilerek sectim. Kastettigim; programin son iki haftaki konusu
degil, programin kendisiydi. Cunku Ceviz Kabugu, her ne kadar belli
bir merkez etrafinda donuyor olsa da, surekli buna benzer konulari
(ulusal guvenlik v.b.) irdeleyen bir program degil.

Umarim buna benzer yayinlar, ulusal guvenlikle dogrudan ilgili olan;

Icisleri Bakanligi,
Disisleri Bakanligi ve
Gn.Kurmay Baskanligi ... gibi kurumlarin Linux'a olan ilgisini artirir.

Saygilar...