[Linux-sohbet] ibb.gov.tr ve diger kamu siteleri

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 02:28:39 EET

Merhaba,

    Arkadaşlar www.ibb.gov.tr, www.gelirler.gov.tr, www.maliye.gov.tr
gibi web siteleri mozilla-firefox ile düzgün görüntülenemiyor hatta
internet explorer dışında hiç bir tarayıcıyla düzgün görüntülenemiyor
opera yı da denedim.
    Bu siteler kamu kullanımı için yapılmış siteler ve devlet halkın
herkesimine eşit hizmet vermek zorunda bu sitelerin mozilla ve diğer
tarayıcılarla uyumlu hale getirilebilmesi için neler yapılabilir ? ben
hepsine bir mail attım ama pek bişi olacağını sanmıyorum üstelik bill
gates i getirip onunla anlaşan bir hükümet sonuçta ama yine de bir
şansımızı deneyelim devlet siteleri değilde belki belediyeler üzerinde
bir etkimiz olur ne dersiniz?