Re: [Linux-sohbet] Perhiz, lahana tursusu, ve Pardus

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 13:23:16 EET

Merhaba ,
Bill Gates ve sirketi hemen hemen tüm Davos gibi
dünya liderlerinin ya da önemli sahsiyetlerin
bulundugu toplantilarda boy gösterip pazarlama
yapmaya devam ediyor.. Ancak benim anlamadigim , davos
la es zamanli yapilan Brezilya'daki Dünya Sosyal
forumunda , Microsoft 'un Brezilya baskani ile bir
görüsme yapma talebinin reddedilmesi gibi bir tavir
neden sergilenemedigidir.(Brezilya güney amerika daki
open source kalesi )... ( bu arada microsoft hic
almadan vermez bu kesin bakmayin siz ilk teknoparkta
kiraci olacakmis laflarina )

(Brezilya Ulusal Teknoloji Enstitüsü
başkanının yaptığı
açıklama şöyle : " Brezilya'nın böyle
bir toplantıdan hiçbir avantajı yok , bu
sadece Microsoft'un biraz daha para kazanmasına
olanak sağlayabilir."

kolay gele....