Re: [Linux-sohbet] Perhiz, lahana tursusu, ve Pardus

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Sat 05 Feb 2005 - 15:20:08 EET

Selamlar,

Bu ziyaret ile ilgili olarak tv yayinini seyrettim. Ba$ta ms urunu
kullanma konusunda bir anla$ma gibi gozukse de, bu adam acilacak olen
teknopark'ta ilk kiraci olma sozu verdi. Ziyaretin ozu bence bundan
ibraret. Silikon vadisi bir suredir kriz ya$iyor. Daha kaliteli ve ucuz
i$gucunu asyadan temin ediyor(Hindistan). Bu yuzden silikon vadisi
dagildi dagilacak. Bu haberi uzunca bir sure once bir dergide okumu$tum.
Hatta haberin sonunda silikon vadisinin asya'ya ta$inmaya ba$ladigi
falan yaziyordu. Durum bu iken diger taraftan asyada'ki guvenlik, sava$
vs. gibi durumlari da goz onune aldigimizda stratejik olarak en ideal
yer Turkiye/istanbul. Asya ile yapilan i$ler istanbul uzerinden
yonetilecek. Bill efendi'nin de acilacak olan teknoparkta ilk kiracimiz
olacak. Yani bu defa biz ondan para alicaz. Asagidaki sozleri sarfeden
birinin de GNU kavramina uzak oldugunu du$unmek bile oldukca sacma. Bu
sozleri ancak GNU'yu bilen birisi sarfeder. Bo$una kaygilaniyourz gibi.
Diger bir mevzu da bu misafir, konu$masi boyunca 6-7 kere afrikaya
internet, teknoloji gelecek falan dedi. Bu adam ya turkiyeyi afrikada
bir ulke saniyor, yada mekanlari kari$tirdi :)

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net