Re: [Linux-sohbet] SPAM mail yapan bir kurulu$ (belki akla en son geleceklerden)

From: yuksel@linux-sevenler.org
Date: Wed 02 Feb 2005 - 14:32:24 EET

KObi.net'ten daha kotusu bize gelen mesajlar Marmara patent'ten geliyor, bu etik
degil. Mademki gerekli yasa yok ortalikta, onlar ile onlarin anladigi dilden
konu$mak gerekiyor. Te$ekkurler.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

Quoting Ozer Tayiz <info@teknobilge.com>:

> [...]
> olarak görmesi...
>
> Bakınız bana kobi-net'den gelen mesaj, Türkiye'deki işyerlerinin
> bilgilerini satıyor, kendi üyeleri başta olmak üzere!
>
> Artık daha ne diyeyim... KOBI.NET para kazanmak için üye bilgilerini
> satıyorsa, ve bundan utanmıyor, sıkılmıyorsa, bir "mahremiyet
> politikası" (privacy policy) yoksa, yapılabilecek hiçbir şey yok bu
> aşamada demektir. Belki KOBI.NET üyeleri "Benim bilgilerimi satmak için
> benden izin almadınız, beni üyelikten de listelerinizden de çıkarın"
> diyebilir, KOBI.NET de hatasını anlar vesileyle...

<mailbox:///home/ozer/.mozilla/default/vml4xglu.slt/Mail/mail.teknobilge.com/Inbox?number=13658425#>