Re: [Linux-sohbet] SPAM mail yapan bir kurulu$ (belki akla en son geleceklerden)

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 02 Feb 2005 - 19:00:27 EET

Merhabalar,

SPAM'le ilgili ayrı bir liste daha var... Daha uygun orası ama, burada
da bence çok sakıncalı değil...

Kötü olan, hem yasal olarak bir şey yapılamaması (Türkiye'de SPAM'e
karşı yasa yok, Amerika'daki yasa da, SPAM'i belirli koşullarla
ypılabilir kılıyor), hem bunu yurdum insanının iyi bir tanıtım yöntemi
olarak görmesi...

Bakınız bana kobi-net'den gelen mesaj, Türkiye'deki işyerlerinin
bilgilerini satıyor, kendi üyeleri başta olmak üzere!

Artık daha ne diyeyim... KOBI.NET para kazanmak için üye bilgilerini
satıyorsa, ve bundan utanmıyor, sıkılmıyorsa, bir "mahremiyet
politikası" (privacy policy) yoksa, yapılabilecek hiçbir şey yok bu
aşamada demektir. Belki KOBI.NET üyeleri "Benim bilgilerimi satmak için
benden izin almadınız, beni üyelikten de listelerinizden de çıkarın"
diyebilir, KOBI.NET de hatasını anlar vesileyle...

İyi çalışmalar...

Özer Tayiz.

> [...]
> <mailbox:///home/ozer/.mozilla/default/vml4xglu.slt/Mail/mail.teknobilge.com/Inbox?number=13658425#>
>

> 5 CD'den oluşan Rehberin tamamı 850 YTL yerine 495 YTL + kdv.
> [Sipariş ver]
> <mailbox:///home/ozer/.mozilla/default/vml4xglu.slt/Mail/mail.teknobilge.com/Inbox?number=13658425#>
>
> # * Siparişiniz ve faturası 3 iş günü içerisinde kargo ile adresinize
> gönderilir.
> # Daha detalı bilgiyi 0212-3271959 nolu telefondan alabilirsiniz.
> # Banka havalesi için: İşBankası 1143-0209473 (HANEL BİLİŞİM HİZMETLERİ)

Yüksel ÖZCAN yazmış: