RE: [Linux-sohbet] Linux Acemiligi...

From: kesh prof (kesh_prof@hotmail.com)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 01:37:07 EET

merhabalar
bende ozhan arkadasımızın behsettiği yenil kullanıcılardanım
nette linux ile ilgili dokuman araken bu mail listesini buldum " kaçarmı "
diyerekten hemen üye oldum
ve de faydalı olduğuna inanıyorum
ama tüm bunlara rağmen linuxa sıfırdan başlamak isteyen biri
için (yani ben gibiler:)) netten yeterince kaynak bulamıyoruz
bulduk larımızda genelde ingilizce oluyor
bu yuzden boyle bir projenin çok guzel olcağını dusunuyorum

teşekkurler