RE: [Linux-sohbet] Linux.org.tr de firma linki

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 24 Aug 2005 - 09:48:48 EEST

>Bu Suna benziyor; Google'da bir konu da arama yaparken daima ilk bir-iki
>sonuca bakip o sayfayi kapatir misiniz?

Aramalarimin yuzde 80 ninde 2. sayfaya gecmiyorum. Cunku aradigimi ilk
sayfalardaki sonuclarda cogunlukla buluyorum.

>Karisiktan kastiniz nedir?
>Neye gore karisik olacak?
>Bu karisikligi kim belirleyecek?

PHP dilindeki randomize fonksiyonu. Web programcisi arkadaslarin cok daha
guzel cozumleri vardır. Ve bilgisayarin yaptigi ve her seferinde degisen bir
sonuca sanirim kimse itiraz etmez.

Linux.org.tr deki linklerin sayfa her yuklendiginde degisik bir sira ile
gelmesi ile herkese adaletli olunacagini dusunuyorum. Cunku her ne kadar
Linux.org.tr bu siteleri her ne kadar denetlemese de bu linklerin orada
olması bir avantajdır. Linuxa ilgi duyan bir kişinin ilk girecegi site
Linux.org.tr dir. Egitim veya destek almayi dusunen bir insan ise onune
cikan listeden ilk sirayi tiklayacak ve umdugunu bulursa bir daha geri
donmeyecektir. Ya da o siteden baksa sitelere gececektir.

Soyledim ya bana gore karisik liste olsa idi daha guzel olurdu.

Iyi calismalar
Kerem