Re: [Linux-sohbet] Savas Cikmis

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 00:55:47 EEST

Ben hala MS-Linux bekliyorum :)
 "Bakin piyasadaki linuxlar nasil kotu, biz yaparsak en iyisini
yapariz, bu da bizim super hiper birinci sinif linux'umuz. Tabi
biraz pahali, haliyle linux iyi bir isletim sistemi ya, o yuzden
bedava veremiyoruz. Hatta bilinen tum windowslardan o yuzden
daha pahali. Ama alin, alin, alin bla bla bla"
 Cinli prenseslerin devsirdigi hunlu krallar misali...