Re: [Linux-sohbet] Ne alaka

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 07:05:38 EEST

Selamlar,

Paz, 2005-07-31 tarihinde 05:41 +0300 saatinde, Aykut ARDIÇ yazdı:
> Programcı : Açık kodları alır işine göre uygun formata getirir dahil olduğu
> projeler dahilinde istediği gibi kullandığı için beleş bira kavramı bu gruba
> bence çok uygun

Bu çok terbiyesizce bir cümle; Bir programcı yada başka bir meslek
mensubu, bir iş karşılığında, dakkalık bir iş için ücretini bira olarak
isteyemez mi? Bu iş görene kalmış birşeydir. Programcı, arkadaşı için
3-5 satır kod yazar, ne bilim bi mail form yazar, 2 bira al gel yazarız
2 dakkada der. Bu olur, bunun olmaması gerektiğini iddia bile
edemezsiniz. Arkadaşı yada hatrı olan birine yapar bunu. Siz hiç 3 kasa
biraya paket program satan bir programcı yada bir yazılım firması
gördünüz mü? Birlikte kullandığınız kavramlara dikkat edin. Bu sözleri
Linux camiası içinde telaffuz ediyorsunuz. Öküz altında buzağı aramaya
niyetim yok, bu 2 terimi neden birlikte kullandığınızı eminim ki
açıklayamıyacaksınız. Şimdi ben bunu istedim diye de sırf açıklama
yapmak adına açıklama yapmayın, kalsın. Sizi bu cümleniz yüzünden
şiddetle kınıyorum.

Yüksel ÖZCAN
http://muhasebeci.sf.net