[Linux-sohbet] Mail Açıkları

From: Hüseyin SUNAR (huseyin@medyatakip.com)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 15:18:23 EEST

Arkadaşlar

Qmail kullanıyorum herhangi bir yerden outlook express veya harhangi bir mailden mail.sss.com diye mail tanımlaması yaptığımda mail gidiyor yani hiç bir güvenliği yok buna bir güvenlik veya sınırlama verme şansımız varmı sadece benim yetkisini verdiğim makinalardan mail gitsin bu konuda ne yapılabilir ?

öneriniz ?

MTM Medya Takip Merkezi
Bilgi İşlem
Hüseyin SUNAR