[Linux-sohbet] Re: 4. Linux ve Özgür Yaz?l?m S,enlig(i

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 14:46:12 EEST

Selamlar,

Ben çok büyük ihtimalle geliyorum. Bu birlikte gitme ve kalma olayını
gözden geçirelim bence... Güzel olacağa benziyor.. Ben Debian standı vb
konularda her türlü desteği vermeye hazırım bu arada.. Şenlikle ilgili
de herhangi bir konuda görev alabilirim. Ilk kez tüm penguenlerle
birlikte olacağım. Hepinizle tanışmak istiyorum..!!