Re: [Linux-sohbet] Ozgur Yazilim/Acik Kaynak Kod uzerine bir arastirma

From: Mert Uzbaşlı (mert@bunalmis.com)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 13:45:53 EEST

Selamlar,

Benzer bir calismayi gecen donem ben yapmistim. Anladigim kadariyla
sizin yapmak istediginiz biraz daha farkli bir calisma ancak yine de
kaynak olmasi acisindan bir goz atmak isteyebilirsiniz.

http://home.anadolu.edu.tr/%7Egoksina/ozguryazilimekonomisi.tar.gz

Izmir'de yasadigim icin anketinize katilamayacagim sanirim. Vaktiniz
musaitse bu anketi senlikte yapabilirsiniz. Hemen herkes orada olur. :)

Kolay gelsin.