Re: [Linux-sohbet] SuSE Linux'ta kritik açık Hk...

From: Murat Gezer (listeler@linuxdonanim.com)
Date: Sun 31 Oct 2004 - 09:14:13 EET

Sahsen ben NTV nin Teknoloji Direktorunu taniyorum kendisi Linux'u seven bir
kisi ama bu haber sanki baska bir ajanstan gelmis ve uzerinde fazla
durulmamis gibi geldi.
Ayrica eger biraz uzerinde durursak son zamanlarda kernellarda acik sayisi
artdi gibi geliyor banada . Hatirlarsak bazi kernellarda 1 hafta gecmeden
hemen yeni surum cikti. Bunun sebebi de artik cok buyuk olan bu projede
gozden kacabilecek hatalarin olusu. ayrica evet dogrudur eger bir projeniz
basariya dogru gidiyorsa ona saldiri sayisi artacaktir. Kim bilir MS ciler
belki gizli bir ekip kurup Linux ta aciklari kesfetmeye calisiyorlardir. O
bakimdan ben NTV nin bu yayininda taraflik goremedim eger arsivlerina
bakarsaniz Linux hakkinda cok guzel haberlerde vermislerdir. Ben bu taz
haberleri pek diger basin kuruluslarimizda gormemekteyim.

Neyse bunlar benim yorumum

Murat Gezer