Re: [Linux-sohbet] 'Pan' hakkında küçük bir sorun!

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Sat 30 Oct 2004 - 10:25:16 EEST

Pan a benim bildiğim aneti ekleyebiliyorsunuz türkiye de belki başka
news sunucuları vardır fakat ben bilmiyorum linux-sohbet bir mail
listesidir pan a ekleyemezsiniz. news server yerine news.anet.com.tr
yazarsanız ve kullanıcı adına da anet ten aldığınız kullanıcı adını ve
şifrenizi yazarsanız anetten gruplara üye olabilirsiniz.