[Linux-sohbet] Suse ve Lisans Durumu

From: Serbülent (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Sun 17 Oct 2004 - 20:17:40 EEST

Merhaba,

Suse Linux'un şu anki lisans durumu nedir ? İngilicem fena değil ancak yinede hukuksal terimleri içeren lisans dökümanlarını anlamakta zorlanabiliyorum bu konuda google da şu adresi buldum http://www.pclabs.gen.tr/haberler/news.asp?doc=977 ancak haber biraz eski (malum artık yast da gpl).

Suse personal bildiğim kadarıyla serbest olarak dağıtılabiliyor. Peki acaba Porfessional ve Server için durum nedir ? Birde Red Carpet , Nterprise services gibi uygulamalar var. Bunların durumu nedir acaba ?

Bu karışık düşüncelerimi biraz netleştirebilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.