Re: [Linux-sohbet] Bütce

From: cemguler@kibrit.net
Date: Thu 14 Oct 2004 - 12:13:14 EEST

Fikrimi sorarsanız bu okul işi ile uğraş(a)maz kimse.
Düşünün ki şu anda iyi bir danışmanlık
firmasında linux + cisco destek ekibi olarak
çalışıyoruz. Müşterilerimizin arasında bir-iki
lise var ve öğrenciler devamlı makinaların fişlerini
çkip çekip duruyorlar. İnsan işi değil abi bu iş.
Yaptığımız işin tam tanımı "yetersiz
bilgi işlemcilerin açıklarını kapatmak". Şu an
elimizde 80+ server var, bir o kadar da bilgi işlemci. 3 kişi
yetemiyoruz hali ile.

Şimdi devlet bu işe el atsa ne olacak? Mafya Linux herhalde
kısa bir zaman sonra piyasa çıkar :P

AB konusunda ben de ümitli idim... hala da ümitliyim ama bakalım :)

iyi günler,
Cem GÜLER
Sistem + Network Tavşanı :)

Cem GÜLER