[linux-sohbet] Re: spam mail atan bir adamyn dayana?y

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Mon 04 Oct 2004 - 16:29:49 EEST

> [mailto:linux-sohbet-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of
> fatih@inonu.edu.tr
anlıyamadım.
> Fakat demin
için ve
> spam mailin hiç
müdrülüğünün

Yanlis. 2 veya 3 yil once donemin basbakanina birden fazla sikayet
epostasi atan bir vatandas polis tarafindan tutuklanmisti, davasi
gorulmus muydu bilmiyorum. Spam de ozel olarak yasalarda yer almamasina
ragmen simdi adini bilmedigim bir yasaya istinaden suc sayiliyor
olmustu.

Tabi en bas ISS'miz Turk Telekom spam'e engel olmayarak butun
IP'lerimizin kara listelere girmesine neden oldu. Gecmiste teror
orgutleri dahil TTNET IP'li kac tane spam mesaji abuse@ttnet.net.tr'ye
ilettigimi bilirim, bir tane bile cevap gelmemistir..

sevgiler

http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.