[linux-sohbet] Re: =?i

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Mon 04 Oct 2004 - 15:23:38 EEST

Bu spam mail konusunda ki tartismada iki nokta
dikkatimi cekti :

1. Benim özgürlüklerimin sinirini emniyet mi belirler
ki, bu arkadas emniyetten böyle bir düzenleme olup
olmadigini soruyor ? Herhalde bunun cevabini verse
verse yargi verebilir. Arkadas önce danisma adresini
degistirmeli düsüncesindeyim .

2. Sahsin tasidigi unvanin altinda gercekten bir
bilisimci gecmisi yatiyor mu ? Eger yatiyorsa bu isin
kurdu diyelim ( digerleri gibi ) , para kazanmak
isteyen bir bilisimci. Eger degilse , ki büyük
ihtimalle öyle, o zaman birazcik dünyayi takip
etsinde
, millet nicin bu isten bu kadar illallah etti de
böyle tepki gösteriyor ögrensin. Tabi bu arada su
unvanini da ordan kaldirsin ...

unvan kirliligine son...

kolay gele...

--- Attila Kepenek <attila.kepenek@gmail.com> wrote:

> [...]
> bu insanların
> posta kutularını içermez. Size kimse web sitesi
> kurup ,arama
> motorlarından erişilebilmesini sağladığın=C4
> =B1zda kızmaz.
> "SPAM (Self Promotional Advertising Message) is
> unsolicited junk
> e-mail" yani istenmeyen çöp mail olarak
> tanımlanıyor. B
> u aslında
> internetin zayıflıklarını pazarlama amaçlı ol
> arak kullanmak isteyen
> uyanıkların kullandığı bir yöntem.
> Bence birilerinin açık camınızdan içeriye izinsiz

=?ISO-8859-1?Q?=?ISO-8859-1?Q?ISO-8859-1?Q?il_atan_bir_adamın_da

href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscr