Re: [Linux-sohbet] [KONU DIŞI] Amazon.com'd an kitap siparişi deneyimi olan var mı?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 16:49:40 EET

Yabanci yayin satan kitapevleri bu tip siparisleri toplu olarak
getirtiyorlar. Ornegin sizin istediginiz bir kitap, baskasi ister
baska bir kitap, 8-10 kisiyi bir araya getiriyor ve siparis
veriyor. Hal boyle olunce nakliye masrafi yerine kitabevine
kar birakiyorsunuz, bu da daha ucuza geliyor.

Diger yandan belki daha gec ya da daha erken elinize
gelebilir. Ben kitabevi uzerinden almanizi tavsiye ederim
eger tek kitap alacaksaniz.

Saygilar.