Re: [Linux-sohbet] Re: RE: [Linux-soh�ayginlasmiyor?....

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 12:21:40 EET

Ya da firmalar, sırf bu yüzden Linux'a geçemiyorsa, ticari paket
programlara verdikleri paranın bir kısmını, mesela %10'unu, açık kaynak
yazılımlara bağışlayabilirler. 100'lerce şirket 10$-100$ gibi küçük
bağışlar yapsa, yarın öbürgün LKS gibi ticari paketlerin yerini
alabilecek bir açık kaynak alternatif de ortaya çıkabilir...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.