Re: [Linux-sohbet] Re: RE: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux nedeny ayginlasmiyor?....

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 12:10:57 EET

> Haddime düşmez belki,ama bu biraz hilekarlığa girmiyormu,yani bu
> word'ün yeni sürümü bu da excel'in yeni sürümü diye tanıtma işi.Yani
> bunun yerine etkili tanıtım yapsak vede iyi bir eğitim versek.Belki bu
> konuda tecrübem olmadığı için bu size mantıksız gelebilir ama en
> azından ahlak bakımından daha mantıklı olmazmı?

 Saka yapiyordum :)

 Tabi ki yanlis bir yontem olurdu, ben de boyle yapmiyorum, ama
"malesef" boyle yapinca size sorun gelmiyor. Her seyin en iyisini en
yenisi zannedince insanlar, siz "bu daha yenisi" derseniz ne oldugu ile
ilgilenmeden oturup pasa pasa kullaniyorlar.

 "Sikayet etmeye dunden tetikli" insanlarin onune word disinda herhangi
bir program koyun, openoffice ozgur yazilim vs. olmasi hic onemli degil,
o program mutlaka kotudur. Ama eski programinin yeni surumunu cikarin,
isterse butun arabirimi degissin, o program iyidir.

 Bizim asil sorunumuz, bu garip mantigi kirmakta. Konunun ozgur yazilim
vs. den kaynaklanan bir sebepler zinciri yok, asil sorun bilgisayar
basina oturan kisinin bakis acisi, yaklasimi.

--
 Onur Kucuk                                      Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                     but wisdom listens