Re: [Linux-sohbet] Re: RE: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux nedeny ayginlasmiyor?....

From: dj yamba (yambaxx@gmail.com)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 11:08:21 EET

Haddime düşmez belki,ama bu biraz hilekarlığa girmiyormu,yani bu
word'ün yeni sürümü bu da excel'in yeni sürümü diye tanıtma işi.Yani
bunun yerine etkili tanıtım yapsak vede iyi bir eğitim versek.Belki bu
konuda tecrübem olmadığı için bu size mantıksız gelebilir ama en
azından ahlak bakımından daha mantıklÄ antıks