[Linux-sohbet] [Linux] Squid proxy server hk.

From: KENAN SAN (san@istanbul-ulasim.com.tr)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 09:10:40 EET

Arkadaşlar iyi çalışmalar
Linux konusunda yeniyim. Bir sorunum var yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Daha önce Suse 8.0 kurulu idi. Fakat üzerinde çalışan squid serverda problem
çıktı. Bende artık desteği yok diye 9.1 kurdum. Önceki squid.conf dosyasını
yenisine attığım zaman birçok hata verdi ve çalışmadı. Daha önceki squidde
authentication yapabiliyordu. NT domain kontrollerın netlogon klasöründe
bulunan proxyauth dosyasını kullanarak authentication yapıyordu. Ayrıca log
dosyalarının yerini ne kadar değiştirdiysem kabul etmedi kendi default
klasörleri neresi ise oraya tuttu logları. İki squid versiyonu arasında çok
mu fark var anlayamadım. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı? Yada
Türkçe döküman önerebilecek. İnternette bulduğum dokumanlar authentication
olmadan yapılan squid konfigürasyonlarını anlatıyor. Şimdiden teşekkürler.

Kenan ŞAN
İst. Ulaşım A.Ş.